اخبار داغ

فعال فرهنگی، هنری:

تحریم ناجا فریب امریکا در رفاه و امنیت ایرانیان را آشکار کرد

تحریم ناجا فریب امریکا در رفاه و امنیت ایرانیان را آشکار کرد
یک فعال فرهنگی، هنری گفت: آمریکا بارها گفته بود که ما به دنبال امنیت و رفاه حال شهروندان ایران هستیم که با این اقدام تمام فریب های آنان آشکار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "احسان صحرایی"، فعال فرهنگی، هنری در خصوص تحریم های آمریکا علیه ناجا گفت: نکته مهم این است که هر نهاد و هر شخصیتی که مسیر توسعه کشور را هموار ساخته آمریکا از ترس آن نهاد یا شخص را تحریم کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: قرار گرفتن نیروی انتظامی در لیست تحریم ها سندی محکم است که این نهاد راه درست خود را طی می کند.

,

صحرایی افزود: اگر به تحریم های گذشته آمریکا در خصوص دستگاه ها، نهادها و دیگر شخصیت های کشور فکر کنیم متوجه خواهیم شد که هیچ اتفاقی نیفتاده و فقط موج خبری کاذبی بیش نیست و همچنان آن نهادها و شخصیت ها در حال خدمتگذاری به کشور عزیزمان هستند.

,

این فعال فرهنگی، هنری ادامه داد: سیاست های خارجه آمریکا دیگر نباید در فیلم های آموزشی منتشر شوند بلکه جای آنها در فیلم هایی با ژانر کمدی است چرا که در هیچ کجای دنیا پلیس که امنیت شهروندان را تامین می کند را تحریم نمی کنند.

,

وی ابراز کرد: آمریکا شاید با تحریم نیروی انتظامی به دنبال افزایش قاچاق از مرز کشور به سمت اروپا باشد که در اینصورت با وجود نیروی انتظامی مقتدر کشورمان به کاهدان زده است.

,

صحرایی عنوان کرد: آمریکا بارها گفته بود که ما به دنبال امنیت و رفاه حال شهروندان ایران هستیم که با این اقدام تمام فریب های آنان آشکار شد.

,

وی تأکید کرد: امیدوارم با این اقدام جدید آمریکا که به طور واضح افکار شیطانی آنها را آشکار می نماید برخی مسئولان آمریکا دوست به خود آمده و مسیر مدیریتی که پیش گرفته اند را اصلاح نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه