اخبار داغ

گزارش تصویری/

تصاویر/ستارگان دوست داشتنی

تصاویر/ستارگان دوست داشتنی
اصل ازدواج شهید مدافع حرم,حاج محمد پورهنگ باخانم زینب پاشاپور, دو دختر دو قلو همسان با نام های فاطمه و ریحانه هستند. دخترها دوماهه که بودند، پدر آرام آرام عزم رفتن به سوریه می کند و مدتی بعد خانواده نیز او را در مسیری که برگزیده، همراهی می کنند.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدت زمان کوتاهی از حضور خانواده در سوریه که می گذرد، پدر با سمی که درون لیوان آبش می ریزند، مسموم شده و روز به روز حالش بدتر می شود.یک ماه بعد ازمسمومیت، همانگونه که در خواب خود دیده بود، پدر در بیمارستان بقیه الله به آرزوی خود رسیده و شهید می شود.از آن روز حدود۴ سال می گذرد و فاطمه و ریحانه ۵ساله شده اند. برای فاطمه و ریحانه که روزهای کودکی را کنار سنگ سفید مزار پدر می گذرانند، " ترور بیولوژیک " عبارت نامفهومی است، بچه ها نمی دانند لاذقیه کجاست و پدر چطور مسموم و چرا شهید شده اما دو قلوهای شهید مدافع حرم، مادر را دارند، شیرزنی که زینب وار در کنار یادگاران شهید, ایستاده است.این روزها دلخوشی دختران، قطعه ۴۰ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) است؛ همانجایی که پیکر پدر بعد از شهادت آرام گرفته و به تازگی دوست و همراه همیشگی اش، شهید اصغر پاشاپور نیز به او پیوسته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مدت زمان کوتاهی از حضور خانواده در سوریه که می گذرد، پدر با سمی که درون لیوان آبش می ریزند، مسموم شده و روز به روز حالش بدتر می شود.یک ماه بعد ازمسمومیت، همانگونه که در خواب خود دیده بود، پدر در بیمارستان بقیه الله به آرزوی خود رسیده و شهید می شود.از آن روز حدود۴ سال می گذرد و فاطمه و ریحانه ۵ساله شده اند. برای فاطمه و ریحانه که روزهای کودکی را کنار سنگ سفید مزار پدر می گذرانند، " ترور بیولوژیک " عبارت نامفهومی است، بچه ها نمی دانند لاذقیه کجاست و پدر چطور مسموم و چرا شهید شده اما دو قلوهای شهید مدافع حرم، مادر را دارند، شیرزنی که زینب وار در کنار یادگاران شهید, ایستاده است.این روزها دلخوشی دختران، قطعه ۴۰ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) است؛ همانجایی که پیکر پدر بعد از شهادت آرام گرفته و به تازگی دوست و همراه همیشگی اش، شهید اصغر پاشاپور نیز به او پیوسته است.,

 

,

, , , , , , , , , , , , , , , , , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه