اخبار داغ

آذری: با تیمی بازی داشتیم که مسئولانش می‌گفتند پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنیم

آذری: با تیمی بازی داشتیم که مسئولانش می‌گفتند پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنیم
مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: طبق گفته رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، باشگاه ها در ارتباط با کنترل محیط های داخلی و رعایت پروتکل ها حدود 80 درصد موفق بوده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید آذری، در خصوص برگزاری رقابتهای لیگ در ایام شیوع کرونا گفت: در ارتباط با بحث فوتبال با یک محیط داخلی و یک محیط خارجی سروکار دارید که محیط داخلی شامل تمرینات و مسابقات و محیط خارجی شامل اعزام به مسابقات، هتل ها، فرودگاه ها و اتوبوس هاست. این دو محیط را باید از هم تفکیک کرد. طبق گفته رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، باشگاه ها در ارتباط با کنترل محیط های داخلی و رعایت پروتکل ها حدود 80 درصد موفق بوده اند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در ادامه گفت: ما با یک تیمی بازی داشتیم که هم مدیرعامل و هم مسئولانش اذعان داشتند ما هیچ یک از پروتکل ها را رعایت نمی کنیم. وقتی ما خودمان اعتقاد نداریم، جزء 20 درصد قرار می گیریم و باید مسئولیت های بعدی آن هم بپذیریم. 
,
آذری تأکید کرد: ما همه باید به اتفاق نظر برسیم که فوتبال ما آینه ای است از وضعیت حال حاضر امکاناتی که در زمینه بهداشت، آموزش و اقتصاد در کشور وجود دارد. 
,
وی در پاسخ به این سوال که آیا می توان با این قاعده پیش رفت که باشگاهی به هر دلیلی به پروتکل بی توجه باشد و بازیکن تیم حریف هم به خطر بیاندازد، عنوان کرد: اصلاً به این بحث اعتقادی ندارم. ما با استقلال تهران بازی داشتیم، این تیم پس از بازگشت به تهران تست داد، نتیجه آن هم آمده و کسی مشکلی نداشت. این صحیح نیست که اگر کسی در فوتبال تست کرونایش مثبت بوده، او عامل انتقال به بازیکنان حریف نیز بوده است.
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه