اخبار داغ

مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران؛

ابلاغیه تعطیلی بوستان های پایتخت صادر نشده است

ابلاغیه تعطیلی بوستان های پایتخت صادر نشده است
مختاری گفت: تا به امروز ابلاغیه‌ای از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا با موضوع تعطیلی بوستان‌ها با توجه به شیوع کرونا نداشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی مختاری مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران درگفت‌وگویی در پاسخ به این سوال که آیا پیرو تعطیلی بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران از سوی ستاد مقابله با کرونا ابلاغیه ای صادر شده است یا خیر گفت: تا به امروز ابلاغیه ای برای تعطیلی بوستان های پایتخت از سوی ستاد مقابله با کرونا صادر نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران با تاکید بر این نکته که در حال حاضر درب بوستان های پایتخت برای استفاده شهروندان باز است گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا اگر قرار بر تعطیلی بوستان های پایتخت باشد ابلاغیه آن باید از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شود و پس از آن شهرداری تهران دستور بسته شدن درب بوستان های پایتخت را صادر کند.
,
 
,
مختاری در پاسخ به این سوال که با توجه به پیک کرونا آیا تعطیلی بوستان های پایتخت می تواند گامی در جهت کنترل شیوع کرونا در تهران باشد گفت: به طور حتم تعطیلی بوستان ها می تواند مانع از شکل گیری تجمعات شود که همین امر موجب کاهش شیوع کرونا می شود.
,
 
,
انتهای پیام/ا
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه