اخبار داغ

مدیر بازاریابی بیمه ملت خبر داد

حضور نمایندگان در کنار بازنشستگان در خانه‌های امید

حضور نمایندگان در کنار بازنشستگان در خانه‌های امید
بر اساس تفاهم‌نامه صندوق بازنشستگی کشوری و بیمه ملت، انواع بیمه‌نامه‌ها با تخفیف‌های ویژه و در 12 قسط به بازنشستگان و وظیفه‌بگیران عضو این صندوق ارائه ‌می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر بازاریابی بیمه ملت؛ امضای این تفاهم‌نامه را ایجاد فرصتی مناسب برای نمایندگان به منظور تلاش برای تبلیغات بیشتر و جذب مشتری جدید ذکر کرد و گفت: خانه‌های امید در سراسر کشور، موقعیتی بسیار مناسب برای حضور نمایندگان در کنار بازنشستگان و اعضای صندوق بازنشستگی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیمه ملت,
 
,
وی در همین خصوص توضیح داد: صندوق بازنشستگی کشوری در نقاط مختلف کشور با ساخت و تجهیز خانه‌های امید؛ ارتباط مستمر با بازنشستگان را حفظ کرده و در جلب مشارکت فعالانه آنان می‌کوشد و نمایندگان بیمه ملت نیز می‌توانند از این فرصت به وجود آمده به بهترین شکل استفاده کنند.
,
 
,
محمد عاملی، خانه‌های امید صندوق بازنشستگی کشوری را مجهز به بخش‌های مختلفی همچون کانون خدمات مشاوره، خانه سلامت، مرکز ادبی- هنری، کافی‌‏نت، کافی‌شاپ، سالن ورزشی، مرکز فعالیت‌های قرآنی، خانه آموزش و واحد فناوری اطلاعات دانست و اظهار کرد: خانه‌های امید به مجموعه‌ای بزرگ برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی ‏بازنشستگان کشوری تبدیل شده و موقعیت بسیار خوبی را برای تبلیغات بیمه ملت فراهم می‌آورد.
,
 
,
وی، مجوز نصب بنر تبلیغاتی بیمه ملت در خانه‌های امید را مدنظر قرارداد و افزود: تلاش برای ارتقای نشاط و امید در زندگی بازنشستگان و برقراری ارتباط و دیدار با یکدیگر به منظور تبادل تجربه‌ها، از جمله فعالیت‌هایی است که صندوق بازنشستگی در خانه‌های امید پیگیری می‌کند و شبکه فروش می‌تواند با برقراری ارتباط بهینه با این مراکز؛ نسبت به معرفی انواع بیمه‌نامه‌ها و خدمات بیمه ملت به بازنشستگان و اعضای این صندوق موفق‌تر عمل کند.
,
 
,
مدیر بازاریابی بیمه ملت، به تخفیف و تقسیط در فروش انواع بیمه‌نامه اشاره کرد و گفت: بیمه‌نامه شخص ثالث، بدنه، آتش‌سوزی منازل مسکونی، عمر و حادثه انفرادی با پوشش بیماری کرونا از جمله بیمه‌های خٌرد بوده و بازار تقاضای مطلوبی نیز در میان مردم دارند و نمایندگان می‌توانند با ارائه تخفیف ویژه بازنشستگان و تقسیط حق‌‌بیمه در 12 ماه، فروش موفق‌تری را تجربه کنند.
,
 
,
عاملی بهره‌برداری از 43 خانه امید در 23 استان کشور را مدنظر قرار داد و بیان کرد: نمایندگان این استان‌ها با فعالیت و حضور بیشتر در خانه‌های امید؛ با معرفی انواع بیمه‌نامه‌ و خدمات بیمه ملت، در انجام مسئولیت اجتماعی خود در قبال مردم جامعه به ویژه پیشکسوتان کوشا باشند.
,
 
,
 
,
 
,
لیست خانه‌های امید:
, لیست خانه‌های امید:,
 
,

 

بیمه ملت
 
,

 

,

, , ,

 

,
بیمه ملت
 
,
بیمه ملت
 
,
بیمه ملت
 
,
بیمه ملت
 
, بیمه ملت,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه