اخبار داغ

در گفتگو با صبح زاگرس مطرح شد؛

تسهیلات 200 میلیونی بانک مهر ایران به فرهنگیان

تسهیلات 200 میلیونی بانک مهر ایران به فرهنگیان
مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به جایگاه این بانک در بانکداری اسلامی از تسهیلات 200 میلیونی به فرهنگیان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ الماس مجیدی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس با اشاره به پیش‌گامی بانک در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه خاطرنشان کرد: بانک مهر ایران متولی طرح‌های اشتغال‌زائی بنیاد برکت در مناطق محروم  است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی گفت: محسن حاجی‌میرزایی در توییتر خود از تفاهم‌نامه با بانک مهر ایران و امکان دریافت تسهیلات از سوی فرهنگیان خبر داد.

,

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: وزیر در این اطلاع رسانی خود در جهت صیانت از کرامت و تکریم فرهنگیان عزیز تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ است و فرهنگیان عزیز بتوانند تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال و زوجین فرهنگی تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال با دوره بازپرداخت ۱۲ ماهه تسهیلات در چارچوب طرح کالا کارت دریافت کنند.

,

مجیدی با اشاره به جایگاه بانک مهر ایران در نظام بانکداری اسلامی گفت : تنوع بالای پذیرندگان طرح کالاکارت باعث شده مشتریان بتوانند در شهرهای مختلف کشور نسبت به خرید کالاها و دریافت خدمات مختلف اعم از لوازم خانگی، پوشاک، رایانه، تلفن همراه، خدمات آموزشی و درمانی و... اقدام کنند.

,

او همچنین با بیان اینکه یکی از اهداف طرح کالاکارت افزایش قدرت خرید مشتریان است و در این طرح متقاضیان نیازی به سپرده‌گذاری ندارند گفت: تسهیلات بانک مهر ایران بدون دریافت هر گونه سود بوده و تنها شامل کارمزدی حداکثر ۴ درصدی است که طرح کالاکارت نیز از همین شرایط پیروی می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه