اخبار داغ

گزارش تصویری؛

تصاویر/ مردم بجنورد سوگوار در عزای امام حسین(ع)

تصاویر/ مردم بجنورد سوگوار در عزای امام حسین(ع)
مردم بجنورد در شرایط فعلی باتوجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری مراسمات عزاداری در سطح گسترده مردم با نصب پرچم های عزای حسین بر سردرب منازلشان هر خانه را یک حسینیه قرار دادند تا به نمایش بگذارند که حسین در قلب ها زنده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، با توجه به شرایط خاص شیوع کرونا، در محرم امسال امکان برگزاری مراسم عزاداری سنتی ندارد به همین دلیل پویش مردمی «هرخانه، یک حسینیه، یک پرچم» آغاز شده است و مردم ایران زمین که با شرکت پرشور در این پویش حرکتی از عشق خالصانه شان به حسین (ع) را به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که پرچم حسین پرچمی نیست که روی زمین بماند. حالا هر خانه به یک هیئت تبدیل شده، هیئتی کوچک اما به وسعت تک تک خانه های هر شهر.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصراترک, عصراترک, ، با توجه به شرایط خاص شیوع کرونا، در محرم امسال امکان برگزاری مراسم عزاداری سنتی ندارد به همین دلیل پویش مردمی «هرخانه، یک حسینیه، یک پرچم» آغاز شده است و مردم ایران زمین که با شرکت پرشور در این پویش حرکتی از عشق خالصانه شان به حسین (ع) را به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که پرچم حسین پرچمی نیست که روی زمین بماند. حالا هر خانه به یک هیئت تبدیل شده، هیئتی کوچک اما به وسعت تک تک خانه های هر شهر.,

 

,
, , , , , , , , , , , , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه