اخبار داغ

گزارش تصویری/

تصاویر/تجمع در اعتراض به کم‌کاری شهرداری

تصاویر/تجمع در اعتراض به کم‌کاری شهرداری
این شهروندان نسبت به عدم سیاه‌پوشی شهر از سوی شهرداری تهران در ایام محرم و مطالبه برای نظارت بیشتر بر عملکرد این نهاد، همچنین اعتراض به تغییر نام خیابان سازمان آب به نام بازرگان و حذف عنوان شهید از برخی تابلوهای معابر شهر گرد هم آمدند.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛صبح یکشنبه ۲ شهریور ۹۹ جمعی از شهروندان انقلابی کشور به نمایندگی از خانواده‌ شهدای دفاع مقدس، شهدای ترور، شهدای مدافع حرم و اعضای شورای محله سازمان آب در مقابل ساختمان شورای شهر تهران تجمع کردند. این شهروندان نسبت به عدم سیاه‌پوشی شهر از سوی شهرداری تهران در ایام محرم و مطالبه برای نظارت بیشتر بر عملکرد این نهاد، همچنین اعتراض به تغییر نام خیابان سازمان آب به نام بازرگان و حذف عنوان شهید از برخی تابلوهای معابر شهر گرد هم آمدند.
بعد از این تجمع نمایندگان شهروندان مطالبه گر با آقایان میرزایی نماینده بازرسی شورای شهر، حقیقی معاون شهرداری تهران جلسه‌ای را برگزار کردند که بنا شد تا مستندسازی نسبت به عدم سیاه‌پوشی شهر ارائه شود و مسئولین شهرداری نیز وعده دادند تا سیاه‌پوشی شهر تا فردا رقم بخورد و نام خیابان سازمان آب نیز تغییر کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,

, , , , , , , , , , , , , , , , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه