اخبار داغ

سردار نصر در بازدید از رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج:

رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج احصاء ظرفیت های مردمی است

رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج احصاء ظرفیت های مردمی است
مسئول مرکز هماهنگی و هم اندیشی راهبردی بسیج گفت: رویدادی که با عنوان تولید محتوای دیجیتال از امروز صبح در تهران و با حضور بسیجیان در حال برگزاری است می تواند بسترسازی برای شناسایی افراد مستعد در حوزه دیجیتال باشد.
[

«سردار علی نصر»، مسئول مرکز هماهنگی و هم اندیشی راهبردی بسیج در جریان بازدید از رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره اینکه نقش فضای مجازی در دوران کنونی بسیار تعیین کننده است گفت: چنین رویدادهایی می تواند در کشف و احصاء ظرفیت های مردمی و مردم پایه بسیار موثر باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه این رویدادها پرورش دهنده توانمندی های مردمی است که می تواند به خوبی ترویج پیدا کند افزود: ما جوانان مستعدی در کشور داریم که باید بستر های و سازوکارهای مناسب پیوند این جوانان توانمند با بازار کار فراهم شود.
,
 
,
سردار نصر تصریح کرد: رویدادی که با عنوان تولید محتوای دیجیتال از امروز صبح در تهران و با حضور بسیجیان در حال برگزاری است می تواند بسترسازی برای شناسایی افراد مستعد در حوزه دیجیتال بوده تا طالبان این توانمندی در عرصه کشب و کار از این ظرفیت ها استفاده کنند.
,
 
,
مسئول مرکز هماهنگی و هم اندیشی راهبردی بسیج خاطرنشان کرد: اینچنین رویدادهایی می تواند برای بسیج و بسیجیان الگوساز باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه