بیش از شش ماه از سیل داورزن گذشت؛
وعده؛ تنها اقدام مسئولان برای اهالی روستای سیلزده «بهانگر» داورزن
بیش از شش ماه از سیل روستای بهانگر شهرستان داورزن گذشت و وعده؛ تنها واکنش مسئولان به اهالی این روستا بود که خانه هایشان به گِل نشسته است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ بیش از شش ماه از سیل روستای بهانگر شهرستان داورزن گذشت و وعده؛ تنها واکنش مسئولان به اهالی این روستا بود که خانه هایشان به گِل نشسته است.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,,
![]()
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه