رییس کل دادگستری استان زنجان:

نرگس محمدی از زندان آزاد شد

نرگس محمدی از زندان آزاد شد
قوه قضاییه در راستای اجرای بدون تبعیض قانون کاهش مجازات اسلامی، نرگس محمدی را از زندان آزاد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلین صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان زنجان در این مورد گفت: مجازات این فرد با استفاده از قانون اخیرالتصویب کاهش مجازات حبس، تقلیل یافت و از زندان آزاد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه دادگاه در مورد این محکوم اعمال تخفیف کرد و با رافت اسلامی آزاد شد، افزود: نرگس محمدی ده سال مجازات حبس لازم الاجرا داشت که با‌ استفاده از قانون کاهش مجازات حبس و موافقت دادگاه، میزان حبس وی به هشت و نیم سال کاهش پیدا کرد و با پایان محکومیت هشت سال و نیم حبس، شب گذشته از زندان آزاد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه