روزهای خیلی خوبی در انتظار تیم ملی خواهد بود

نیازمند: نشان می دهم اعتماد به من بی دلیل نبوده است

نیازمند: نشان می دهم اعتماد به من بی دلیل نبوده است
دروازه بان تیم ملی گفت: از سرمربی تیم ملی و همچنین مربی دروازه بان ها که به من اعتماد کردند تشکر می کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پیام نیازمند درباره دیدار تیم ملی مقابل ازبکستان عنوان کرد:اول از همه خیلی خوشحال شدم اولین بازی ملی ام با این پیروزی دلنشین در برابر ازبکستان مصادف شد. اطمینان دارم روزهای خیلی خوبی در راه صعود به جام جهانی در انتظار تیم ملی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: از سرمربی تیم ملی و همچنین مربی دروازه بان ها که به من اعتماد کردند، تشکر می کنم. تلاش می کنم با تمرینات بیشتر روز به روز بهتر و بهتر شوم و نشان دهم این اعتماد بی دلیل نبوده است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه