معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

تمدید دورکاری کارمندان کهگیلویه و بویراحمد تا 24 مهرماه

تمدید دورکاری کارمندان کهگیلویه و بویراحمد تا 24 مهرماه
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تمدید دورکاری کارمندان گفت: دورکاری کارکنان دستگاه های اجرایی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا به مدت یک هفته تمدید شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آذر صفایی نیا در گفتگو  با پایگاه خبری  صبح زاگرس، گفت: طرح دورکاری برای نخستین بار از ۱۹ تا ۲۴ مهرماه امسال در دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
وی افزود: هدف از اجرای طرح دورکاری در کهگیلویه و بویراحمد حفظ هر چه بیشتر سلامت کارکنان دستگاه های اجرایی این استان و افراد مراجعه کننده به آنها و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا در استان است. 
 
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این دورکاری شامل دستگاه های خدمات رسان و عملیاتی استان نمی شود. 
 
صفایی نیا عنوان کرد: بخشنامه دورکاری از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای دستگاه های اجرایی این  استان ارسال شده است. 
 
وی ابراز داشت: بر اساس این بخشنامه کارکنان دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از ۱۹ مهرماه تا ۲۴ مهر ماه امسال با دو سوم حضور فیزیکی در محل کار و یک سوم به صورت دورکاری به مراجعه کنندگان خدمات رسانی کنند.
 
انتهای پیام/
 
,
وی افزود: هدف از اجرای طرح دورکاری در کهگیلویه و بویراحمد حفظ هر چه بیشتر سلامت کارکنان دستگاه های اجرایی این استان و افراد مراجعه کننده به آنها و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا در استان است. 
 
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این دورکاری شامل دستگاه های خدمات رسان و عملیاتی استان نمی شود. 
 
صفایی نیا عنوان کرد: بخشنامه دورکاری از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای دستگاه های اجرایی این  استان ارسال شده است. 
 
وی ابراز داشت: بر اساس این بخشنامه کارکنان دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از ۱۹ مهرماه تا ۲۴ مهر ماه امسال با دو سوم حضور فیزیکی در محل کار و یک سوم به صورت دورکاری به مراجعه کنندگان خدمات رسانی کنند.
 
انتهای پیام/
,
وی افزود: هدف از اجرای طرح دورکاری در کهگیلویه و بویراحمد حفظ هر چه بیشتر سلامت کارکنان دستگاه های اجرایی این استان و افراد مراجعه کننده به آنها و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا در استان است. 
,
 
,
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این دورکاری شامل دستگاه های خدمات رسان و عملیاتی استان نمی شود. 
,
 
,
صفایی نیا عنوان کرد: بخشنامه دورکاری از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای دستگاه های اجرایی این  استان ارسال شده است. 
,
 
,
وی ابراز داشت: بر اساس این بخشنامه کارکنان دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از ۱۹ مهرماه تا ۲۴ مهر ماه امسال با دو سوم حضور فیزیکی در محل کار و یک سوم به صورت دورکاری به مراجعه کنندگان خدمات رسانی کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
 
 
 
 
,
 
 
 
 
 
,
 
,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه