نمایش میدانی عاشورایی «نَــهَب» در چهارمین شب روی صحنه رفت
نمایش میدانی عاشورایی «نَــهَب» چهارمین شب در گلزار شهدای محله درواهی شهر آبپخش به روی صحنه رفت.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ از شهر آبپخش، نمایش میدانی عاشورایی «نَــهَب» چهارمین شب در گلزار شهدای محله درواهی شهر آبپخش به روی صحنه رفت.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

, این اثر با محتوای تبیین علل بیتفاوتی مردم نسبت به امام، همراه با صحنههایی پر از هیجان و جذاب و با نمایش حوادث روز عاشورا، تولید شده است.
,این نمایش از ۱۶ مهرماه(شب اربعین )به مدت ۱۰ شب ساعت ۲۰:۳۰ در محل آرامگاه شهر آبپخش، در جوار قبور مطهر شهدای محله درواهی، به روی صحنه می رود.
,

, قابل توجه است در ایام کرونایی تمام تمهیدات لازم برای رعایت پروتکلهای بهداشتی(فاصله گذاری اجتماعی، ورود با ماسک و فضای آزاد و ضدعفونی صندلیها و …) صورت گرفته تا مردم عزیزمان با خیالی راحت به تماشای این اثر بنشینند.
,,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه