اخبار داغ

سعیدی در واکنش به قتل مریام کری:

حقوق بشر در آمریکا دروغ است

حقوق بشر در آمریکا دروغ است
دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آدم کشی پلیس آمریکا، دروغ بودن شعارهایی چون دموکراسی و حقوق بشر در این کشور را بیش از پیش برملا و آشکار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا محمد اسماعیل سعیدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری -تحلیلی قم فردا ضمن ابراز همدردی با خانواده قربانی جدید آدم کشی پلیس آمریکا ابراز داشت: حقوق شهروندی و امنیت جانی شهروندان در کشوری که خود را به دروغ مهد آزادی و دمکراسی و حقوق بشر می داند ، بسیار تکان دهنده و زجرآور است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, پایگاه خبری -تحلیلی قم فردا,

وی کشتار انسان های بیگناه توسط پلیس و همچنین خودسوزی برخی از شهروندان آمریکایی را ناشی از مشکلات درونی و تصمیمات اشتباه حاکمان این کشور دانست و افزود:حقوق بشر و دفاع از حقوق انسان ها یکی از ابزارهای حاکمان خود برتر بین آمریکایی است تا از آن برای تحقیر انسان ها و بشریت استفاده کنند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی همچنین با ریاکارانه خواندن شعارهای بشردوستانه مقامات آمریکایی خاطرنشان کرد: در این کشور حداقل حقوق شهروندی نیز رعایت نمی شود ،به طوری که ما همه روزه شاهد تجاوز و کشته شدن مردم بی گناه هستیم و این در حالی است که سران آمریکا، حقوق بشر و دفاع از حقوق مردم را یکی از دلایل اصلی خود برای دخالت در امور کشورهای دیگر می دانند.
وی در خصوص احتمال پیگیری این حوادث ناگوار توسط شورای حقوق بشر سازمان ملل بیان داشت: متاسفانه سازمان ملل خاصیت خود را از دست داده و تحت تاثیر 5 قدرت بزرگ دنیا به ویژه آمریکا قرار گرفته است، به طوری که بدون خواست و اراده آمریکا و کشورهای غربی نمی تواند تصمیم لازم را بگیرد.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه