هافبک ذوبآهن به فولاد پیوست/ والی قراردادش را تمدید کرد
باشگاه فولاد خوزستان قرارداد قرارداد کاپیتان خود را تمدید کرد و بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال ذوبآهن اصفهان را نیز به خدمت گرفت.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت باشگاه فولادخوزستان، محمدرضا عباسی وینگر 24 ساله فصل قبل ذوبآهن با عقد قراداد یک ساله به تیم فوتبال فولادخوزستان پیوست.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,ایوب والی، کاپیتان تیم فولاد نیز پس از جلسه با سعید آذری، مدیرعامل این باشگاه، قرارداد خود را برای دو سال دیگر تمدید کرد.
,,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه