استاندار تهران:
محدودیتهای کرونایی تهران ادامه مییابد
استاندار تهران از تمدید محدودیتهای کرونایی تهران به دلیل ادامه شیوع این بیماری خبر داد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل شیوع مجدد بیماری کرونا، محدودیتهای کرونایی اعمال شده در استان تهران ادامه پیدا میکند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی گفت: با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا، محدودیت های کرونایی اعمال شده در استان تهران تداوم پیدا کرده و همزمان با آن، تستهای غربالگری اضافی در مناطق مختلف استان تهران انجام میشود.
,
استاندار تهران تأکید کرد: تصمیم سازمان امور استخدامی کشور در خصوص دورکاری کارکنان دولت در خردادماه امسال ابلاغ شد و این امر با اولویت افراد دارای بیماری زمینهای، دارای سن بالای ۶۰ سال، دارای فرزند شیرخوار و مادران باردار اجرایی شد.
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه