اخبار داغ

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار خبر داد؛

سوت زنی داوران بهاری در لیگ برتر و دسته یک فوتبال کشور

سوت زنی داوران بهاری در لیگ برتر و دسته یک فوتبال کشور
علیرضا صفی زاده از انتخاب سه داور بهاری برای حضور در لیگ برتر و لیگ دسته یک فوتبال کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا صفی زاده، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار داشت: شهرستان بهار دارای پتانسیل بالایی در رشته های مختلف ورزشی است، که در زمینه داوری فوتبال نیز این امر مشهود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

صفی زاده افزود: هر ساله قبل از شروع مسابقات آزمون پیش فصل از جمله تست آمادگی جسمانی از بین داوران گرفته می شود که امسال نیز با حضور نماینده فدراسیون فوتبال این آزمون اخذ شد و در آن ۱۰ داور برجسته استان همدان برای حضور در لیگ برتر و لیگ دسته یک انتخاب شدند که سهم شهرستان بهار از آن سه داور بود.

,

وی گفت: آقایان بیژن حیدری، پیام حیدری، امید جمشیدی، بهروز عالمی، محمد امیر نژاد، حجت قپانوری، سامان سحاب منش، محسن دوستان، حامد رنجبر و مهدی الوندی داوران منتخب استان همدان هستند.

,

صفی زاده به حضور داوران بهاری در این جمع اشاره کرد و گفت: از جمع ۱۰ داور منتخب چهار نفر برای سوت زنی در لیگ برتر و ۶ نفر نیز برای داوری در لیگ دسته یک انتخاب شده اند که در این بین مهدی الوندی از بهار جهت داوری در لیگ برتر، محسن دوستان و حامد رنجبر نیز دیگر داوران بهاری جهت سوت زنی در لیگ دسته یک فوتبال کشور انتخاب شدند.

,

سرپرست اداره ورزش و جوانان با اعلام این مطلب که الوندی چندین سال سابقه سوت زنی در لیگ برتر را دارد افزود: حامد رنجبر یک سال سابقه داوری در لیگ برتر را دارد و محسن دوستان نیز امسال برای اولین بار است که برای سوت زنی در لیگ دسته یک انتخاب می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه