اردوی تیم ملی وزنهبرداری بانوان آغاز شد/ تست کرونای زنان پولادین منفی از آب در آمد
اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان در محل کمپ تیمهای ملی با شرایط قرنطینه و رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان در محل کمپ تیمهای ملی با شرایط قرنطینه و رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شد. این اردو تا تاریخ ۱۹ آذر ادامه خواهد داشت.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
دعوت شدگان در محل فضای باز فدراسیون حضور پیدا کردند و مورد استقبال علی مرادی رئیس و داوود باقری نائب رئیس فدراسیون قرار گرفتند. در این جلسه با یادآوری نکات بهداشتی، بر رعایت آن توسط ورزشکاران تاکید شد.
,
از تمامی حاضران در اردو تست کرونا گرفته شد که جواب آن منفی بود. سیده الهام حسینی، پریسا جهانفکریان، فروغ یونسی، زینب شیخ حسن ارباب و پگاه لیاقت (مربی) در این اردو حضور دارند. آلما حسینی و ریحانه صیدی از هفتههای آینده به با برنامه ریزی قبلی به اردو ها اضافه خواهند شد.
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه