اخبار داغ

مجری طرح ایجاد زیربناها در معادن کشور:

۱۹ پروژه زیرساختی در معادن کشور اجرا می‌شود

۱۹ پروژه زیرساختی در معادن کشور اجرا می‌شود
دیودیده، مجری طرح ایجاد زیربناها در معادن بزرگ و مناطق معدنی کشور گفت: ۱۹ پروژه بزرگ زیرساختی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان در معادن کشور در دست اجرا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، داریوش دیودیده صبح امروز در بازدید از معادن استان در جمع خبرنگاران در الیگودرز اظهار داشت: ۱۰ پروژه بزرگ زیربنایی برای معادن کشور در مرحله مناقصه وجود دارد که ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آنها در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: در استان لرستان سه پروژه بزرگ زیربنایی برای معادن شهرستان‌های الیگودرز و چگنی تعریف شده که شامل برق‌رسانی به معادن شاقز الیگودرز و شهرستان چگنی و همچنین راه‌سازی معادن منطقه باد باد شهرستان الیگودرز است.

,

مجری طرح ایجاد زیربناها در معادن بزرگ و مناطق معدنی کشور تصریح کرد: اعتبار اولیه برای اجرای پروژه‌های زیربنایی معادن در الیگودرز و چگنی ۳۰ میلیارد تومان است که این پروژه‌ها ظرف دو سال آماده و تکمیل می شوند. برای معادن کوچک در سطح کشور و استان لرستان آماده ارائه خدمات زیربنایی هستیم.

,

بختیار رازانی سرپرست صمت لرستان نیز گفت: عملیات برق‌رسانی به ۲۰ معدن از معادن شهرستان الیگودرز با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به زودی اجرایی می‌شود.

,

وی افزود: در مجموع ۳۵ بهره بردار و معدن کار در این مرحله از خدمات برق و راه دسترسی بهره مند می‌شوند.

,

سرپرست صمت لرستان خاطر نشان کرد: سه طرح به منظور ایجاد زیرساخت راه و برق در معادن لرستان انجام می شود که این طرح ها با پیگیری های فراوان به لرستان اختصاص یافته است.

,

رازانی گفت: لرستان دارای پتانسیل معدنی فوق العاده ای است که در طبقه بندی معادن لرستان، معادن شهرستان الیگودرز را می توان جزء معادن طبقه یک دسته بندی کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه