سخنگوی سازمان آتش نشانی:
آتش سوزی یک پاساژ در بازار تهران مهار شد
آتش سوزی در یک پاساژ ۲ طبقه در بازار تهران مهار شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۸:۱۹ امروز حادثه آتش سوزی در بازار تهران، محدوده بازار سلطانی به سامانه ۱۲۵ اعلام و بلافاصله ماموران ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.
سید جلال ملکی افزود: محل حادثه در یک سرای قدیمی بود که در طبقه همکف آن در یک پاساژ ۲ طبقه یک مغازه ۴۰ متری با کاربری فروش لوازم خرازی و اسباب بازی دچار آتش سوزی شده بود.
وی ادامه داد: بدلیل مسدود بودن مغازه آتش نشانان با احتیاط کامل کرکره ها را برش داده و به داخل مغازه رفته و موفق به مهار این حریق شدند.
به گفته ملکی، با اقدام به موقع آتش نشانان از سرایت حریق به دیگر مغازه ها جلوگیری شد.
وی خاطرنشان کرد: در این حادثه بفردی آسیب نرسید و علت آتش سوزی در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی است.
,
,
,
,
,
,
,
,
انتهای پیام/
,منبع: ایرنا
]
ارسال دیدگاه