اخبار داغ

برگزاری نشست ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک و آسیایی و پاراآسیایی

بررسی طرح های پیشنهادی لباس کاروان اعزامی و برنامه های فرهنگی

بررسی طرح های پیشنهادی لباس کاروان اعزامی و برنامه های فرهنگی
نشست ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک و آسیایی و پاراآسیایی امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، نشست ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک و آسیایی و پاراآسیایی امروز (یکشنبه 16 آذر) در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این نشست که با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، محمود خسروی وفا رییس کمیته پارالمپیک و جمعی از معاونین و مدیران وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برگزار شد، طرح های پیشنهادی لباس کاروان اعزامی و فعالیت ها و برنامه های فرهنگی کاروان ایران در بازیهای المپیک توکیو مورد بررسی قرار گرفت.

,

در این نشست عارف نیا رییس ستاد فرهنگی کاروان ایران در بازیهای  2020 به ارائه بر نامه های خود و اقدامات در دست اجرا در این زمینه پرداخت که بسیار مورد توجه حضار قرار گرفت.

,

در ادامه این نشست که معاونین و مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارشناسان و داوران خبره حوزه مد و لباس کشور حضور داشتند، مسوولان  10 برند داخلی راه یافته به این مرحله به ارائه طرحهای مختلف  خود پرداختند که از سوی هیات داوران مورد بررسی و امتیازدهی قرار گرفت.

,

در ادامه سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با تشکر از کمیته ملی المپیک و کلیه وزارتخانه و دست اندرکان بخصوص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت هنری این وزارتخانه عنوان داشت: این اتفاق بسیارمهمی است که از تمام ظرفیت های موجود در داخل کشور اعم از تولید کنندگان، طراحان و هنرمندان استفاده شد و همه به نوعی در این امر ملی مشارکت داشتند.

,

در ادامه صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک نیز ضمن قدردانی از کمیسیون فرهنگی و تمامی عوامل زحمتکش این امر و برنامه های فرهنگی در دست اجرا و ابتکار عمل این ستاد برای طراحی لباس  کاروان ایران با مشارکت طراحان، تولیدکنندگان و هنرمندان ایرانی عنوان داشت: ما دونگاه کلی داریم یکی تصویر خوبی است که ورزشکاران عزیز ما با مدال و کسب افتخار از خود و کشور عزیزمان باقی می گذارند و تصویر دوم توجه به اخلاق، هویت و فرهنگ بزرگ میهنمان است که به نمایش می گذارند.

,

رییس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: همه ما یک هدف داریم که همان سر بلندی ملت شریف ایران در عرصه بین المللی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه