لژیونر ایرانی به کرونا مبتلا شد/ زاهدی در قرنطینه

لژیونر ایرانی به کرونا مبتلا شد/ زاهدی در قرنطینه
مهاجم ایرانی المپیک دونتسک به کرونا مبتلا شد تا قرنطینه خود را پشت سر بگذارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهاب زاهدی، مهاجم سابق پرسپولیس که در این فصل نمایش درخشانی در خط حمله تیم اوکراینی از خود به جا گذاشته، با مثبت شدن تست کرونایش به قرنطینه اعزام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

زاهدی در فصل گذشته به المپیک دونتسک پیوست و توانست با ۱۰ گل زده شرایط خوبی‌ را در‌ این تیم دنبال کند و مانع از سقوط تیمش شود.

,

رسانه‌های اوکراینی با پوشش خبر مثبت شدن تست این بازیکن از کار سخت المپیک در غیاب این مهاجم خبر داده‌اند.

,

رسانه‌های اوکراینی با پوشش خبر مثبت شدن تست این بازیکن از کار سخت المپیک در غیاب این مهاجم خبر داده‌اند.

,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه