صادقی: به آینده امیدواریم/ روزخوب سایپا نبود

صادقی: به آینده امیدواریم/ روزخوب سایپا نبود
سرمربی تیم سایپا گفت: برابر فولاد روز خوب تیم ما نبود و شکست خوردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم صادقی، پس از شکست 3 بر صفر سایپا مقابل فولاد گفت: به تیم فولاد بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. امروز روز خوب سایپا نبود و فولاد مستحق پیروزی بود. این تیم خیلی بهتر از ما کار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ابراهیم صادقی، پس از شکست 3 بر صفر سایپا مقابل فولاد گفت: به تیم فولاد بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. امروز روز خوب سایپا نبود و فولاد مستحق پیروزی بود. این تیم خیلی بهتر از ما کار کرد.,

وی با اشاره به حملات بی‌مهابای تیمش در دقایق پایانی مسابقه عنوان کرد: در روزی که خیلی خوب نبودیم، وقتی یک بر صفر عقب بودیم فرصت بسیار خوبی داشتیم و می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشیم. در 15 دقیقه پایانی ریسکی بازی کردیم. تلاش کردیم هجومی کار کنیم و نفرات بیشتری در خط حمله داشته باشیم، اما متأسفانه دو گل دیگر خوردیم و 3 بر صفر باختیم. روی آن فلسفه و سبکی که کار می‌کنیم، پافشاری می‌کنیم و تلاش ما بر این است که ایرادها را برطرف کنیم.

,

سرمربی سایپا گفت: باید تلاش کنیم مقابل تیم‌های بزرگ هم بازی خوبی کنیم و هم نتیجه خوبی بگیریم. امروز همه نفرات ما نتوانستند توانایی‌های خود را نشان دهند و روز ما نبود. به آینده امیدوار هستیم و نقاط ضعف خود را برطرف خواهیم کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه