لیگ برتر شمشیربازی| نبرد اپه ایست ها در هفته دوم

لیگ برتر شمشیربازی| نبرد اپه ایست ها در هفته دوم
سه شنبه ۱۴ بهمن ماه سالن شهید افراسیابی تهران محل برگزاری هفته دوم لیگ شمشیربازی ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، در هفته دوم لیگ برتر شمشیربازی دور رفت اسلحه اپه با شرکت ۵ تیم برگزار می شود. تیم های اشتادسازه، سپاهان و دانشگاه آزاد سه تیم مدعی قهرمانی این رشته در کنار تیم های خوب و جوان هتل یاکاموز اردبیل و صدر مشهد به رقابت می پردازند تا در پایان روز سه شنبه قهرمان دور رفت این رقابتها در پایان رقابتی نزدیک و نفس گیر مشخص شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این رقابتها همچون هفته نخست رقابتها در اسلحه سابر آقایان از ساعت ۱۷تا ۱۹ از شبکه ورزش سیما پخش مستقیم خواهد شد.

,

مسابقات لیگ برتر شمشیربازی ایران با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی به میزبانی سالن شهید افراسیابی تهران برگزار می شود.

,

برگزاری با کیفیت و در حد استانداردهای فدراسیون جهانی هفته نخست این رقابتها نگاه علاقه مندان به ورزش به این پیکارها را جلب کرده و انتظار می رود پیکارهای هفته دوم هم در سطح رقابت های بین المللی برگزار گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه