قالیباف:

رئیس‎‌جمهور باید برای دفاع از بودجه به مجلس می آمد/ از ۱۰ روز پیش ایشان را دعوت کردم ولی اجابت نشد

رئیس‎‌جمهور باید برای دفاع از بودجه به مجلس می آمد/ از ۱۰ روز پیش ایشان را دعوت کردم ولی اجابت نشد
قالیباف گفت:‍ ۱۰ روز پیش به آقای رئیس جمهور برای حضور در مجلس نامه زدم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۴ بهمن) مجلس شورای اسلامی درخصوص تذکر نمایندگان مبنی بر عدم حضور رئیس جمهور به هنگام بررسی لایحه بودجه در صحن گفت: من حدود ۱۰ روز پیش به آقای رئیس جمهور نامه زدم و از ایشان برای حضور در جلسه امروزدر خصوص بودجه سال آینده دعوت کردم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه