۱۳ نانوایی کلاله به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

۱۳ نانوایی کلاله به تعزیرات حکومتی معرفی شدند
فرماندار کلاله گفت: از ۲۰ نانوایی بازدید شده؛ ۱۳ نانوایی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمد ابراهیمی فرماندار کلاله به همراه رییس شبکه بهداشت و درمان و اداره صمت شهرستان بصورت سرزده از نانوایی های سطح شهر بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فرماندار کلاله در گفتگو با گلستان ما، گفت: طی این بازدید از ۲۰ نانوایی سطح شهر بازدید بعمل آمد و ۱۳ پرونده تخلف تشکیل و جهت پرداخت جریمه به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

, گلستان ما,

وی افزود: عمده تخلفات تعطیلی خودسرانه، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عرضه خارج از شبکه بود.

,

محمد ابراهیمی گفت: بازدید ها بصورت مستمر توسط تیم های رصد ادامه خواهد داشت و با خبازی متخلف به جد برخورد می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه