۱۳ نانوایی کلاله به تعزیرات حکومتی معرفی شدند
فرماندار کلاله گفت: از ۲۰ نانوایی بازدید شده؛ ۱۳ نانوایی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمد ابراهیمی فرماندار کلاله به همراه رییس شبکه بهداشت و درمان و اداره صمت شهرستان بصورت سرزده از نانوایی های سطح شهر بازدید کرد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,فرماندار کلاله در گفتگو با گلستان ما، گفت: طی این بازدید از ۲۰ نانوایی سطح شهر بازدید بعمل آمد و ۱۳ پرونده تخلف تشکیل و جهت پرداخت جریمه به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
, گلستان ما,وی افزود: عمده تخلفات تعطیلی خودسرانه، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عرضه خارج از شبکه بود.
,محمد ابراهیمی گفت: بازدید ها بصورت مستمر توسط تیم های رصد ادامه خواهد داشت و با خبازی متخلف به جد برخورد می شود.
,,
انتهای پیام/
,,
]
ارسال دیدگاه