در ایام دهه فجر؛

استاندار: پروژه‌های کلنگ‌زنی و افتتاحی در گلستان دو برابر شد

استاندار: پروژه‌های کلنگ‌زنی و افتتاحی در گلستان دو برابر شد
استاندار گلستان با بیان اینکه حجم پروژه های افتتاح و کلنگ‌زنی استان در یک سال گذشته دو برابر شده است، گفت: ۹ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بودجه این پروژه ها عمرانی و اقتصادی و غیره است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ هادی حق شناس امروز در آیین افتتاح پروژه های عمرانی اقتصادی و اشتغالزایی دهه فجر در شهرستان ترکمن با حضور معاون گردشگری  وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد:حجم پروژه های افتتاح و کلنگ‌زنی استان در یک سال گذشته دو برابر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,

وی افزود: در هفته دولت و دهه مبارک فجر ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بود که امسال این رقم به ۹ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان رسیده و  بیش از دو برابر شده است.

استاندار گلستان تصریح کرد: تا پیش از دولت تدبیر و امید یک هزار و ۳۸۲ اتاق در مجموعه گردشگری استان به ارائه خدمت می پرداختند که این رقم در حال حاضر دو برابر شده و به ۲هزار و ۲۹۳ اتاق رسیدیم.

حق شناس بیان کرد: در دولت تدبیر و امید بسیاری از شاخص‌های گلستان رشد داشته است بگونه‌ای که از ۱۲ هزار کلاس درس موجود در استان یک هزار و ۸۰۰ کلاس در این دولت ساخته شده است.

وی اضافه کرد: در حوزه سلامت تا پیش از شیوع کرونا تنها ۳ دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان های گلستان به ارائه خدمت می پرداختند اما در یک سال گذشته ۸ دستگاه سی تی اسکن به تجهیزات بیمارستان های استان اضافه شده است.

 

انتهای پیام/

,

وی افزود: در هفته دولت و دهه مبارک فجر ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بود که امسال این رقم به ۹ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان رسیده و  بیش از دو برابر شده است.

,

استاندار گلستان تصریح کرد: تا پیش از دولت تدبیر و امید یک هزار و ۳۸۲ اتاق در مجموعه گردشگری استان به ارائه خدمت می پرداختند که این رقم در حال حاضر دو برابر شده و به ۲هزار و ۲۹۳ اتاق رسیدیم.

,

حق شناس بیان کرد: در دولت تدبیر و امید بسیاری از شاخص‌های گلستان رشد داشته است بگونه‌ای که از ۱۲ هزار کلاس درس موجود در استان یک هزار و ۸۰۰ کلاس در این دولت ساخته شده است.

,

وی اضافه کرد: در حوزه سلامت تا پیش از شیوع کرونا تنها ۳ دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان های گلستان به ارائه خدمت می پرداختند اما در یک سال گذشته ۸ دستگاه سی تی اسکن به تجهیزات بیمارستان های استان اضافه شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه