با حکم عزیزی
رئیس کمیته پزشکی فدراسیون منصوب شد
با حکم رییس فدراسیون تنیس، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون منصوب شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، طی حکمی از سوی داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس، مهرشاد پورسعید اصفهانی به عنوان رئیس کمیته پزشکی فدراسیون منصوب شد که در این حکم آمده است:
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,با سلام و احترام
,جناب آقای دکتر مهرشاد پورسعید اصفهانی
,با سلام و احترام
,نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ شما را به سمت رئیس کمیته پزشکی فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران منصوب می نمایم.
,امید است با استعانت از درگاه ایزد منان و بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی موجود در بالا بردن دانش و سلامتی ورزشکاران، مربیان و کلیه اعضای خانواده تنیس از هیچ کوششی دریغ ننمایید. توفیق جنابعالی را از درگاه خداوند منان خواستارم.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه