لیگ برتر بسکتبال بانوان| رقابت 8 تیم در مرحله پلیآف
برنامه مرحله پلیآف مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان در روز 16 بهمن ماه اعلام شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، برنامه مسابقات اول پلیآ(رفت و برگشت) ف لیگ برتر بانوان در روز پنجشنبه 16 بهمن ماه، مشخص شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,برنامه مسابقات به این شرح است:
,سپهرداد – نارسینا ساعت 10
,بانوان شهر گرگان – مهرام ساعت 12:30
,نامینو – پالایش نفت آبادان ساعت 15
,بهمن – شواری شهر و شهرداری قزوین ساعت 17:30
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه