فرماندار کلاله خبر داد؛

نانوایی متخلف در حین فروش آرد، دستش رو شد

نانوایی متخلف در حین فروش آرد، دستش رو شد
محمد ابراهیمی گفت: با مشکوک شدن به یکی از نانوایی های سطح شهرستان کلاله مبنی بر فروش آرد دولتی، این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمد ابراهیمی، فرماندار کلاله در گفتگو با گلستان ما، گفت: با مشکوک شدن به یکی از نانوایی های سطح شهرستان کلاله مبنی بر فروش آرد دولتی، این موضوع توسط فرمانداری کلاله مورد بررسی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی افزود: با هماهنگی با نیروی انتظامی، خودروی حامل آرد دولتی که از یکی از نانوایی های سطح شهرستان بارگیری شده بود؛ بامداد امروز راس ساعت ۴ صبح توقیف و برای نانوایی متخلف پرونده سازی شد.

,

فرماندار کلاله گفت: با هیچ کسی در خصوص آرد و نان که رزق اصلی مردم است؛ رودربایستی نداریم و با شدت برخورد خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه