تست کرونای بانوان ووشوکار منفی شد/ آغاز لیگ برتر از فردا
تست کرونای اعضای تیمهای شرکت کننده در رقابتهای لیگ برتر بانوان منفی شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، رقابتهای لیگ برتر ووشو بانوان، گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از فردا (جمعه) به میزبانی آکادمی ملی ووشو آغاز میشود و تا شنبه ادامه خواهد داشت.
اعضای تیمهای شرکت کننده در این مسابقات شامل ووشوکاران، کادر فنی، کادر سرپرستی و همچنین کار اجرایی روز گذشته و در جهت رعایت پروتکلهای بهداشتی، تست کرونا دادند که جواب همه تستها منفی بود.
بدین ترتیب لیگ برتر ووشو از صبح فردا و با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی رسماً آغاز خواهد شد.
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
]
ارسال دیدگاه