عملکرد اداره دامپزشکی شهرستان سرپل ذهاب تشریح شد
حمید کریمی رئیس اداره دامپزشکی سرپلذهاب ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر عملکرد اداره دامپزشکی شهرستان سرپل ذهاب را تشریح کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید کریمی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: ایام الله دهه مبارک فجر یادآور مبارزات انقلابی ملت رشید، فداکار و بزرگ ایران اسلامی برای رهایی از بند ظلم و ستم استکبار و طاغوت است.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز ,رئیس اداره دامپزشکی سرپلذهاب افزود: مردم برای برقراری حکومت اسلامی با رهبری امام راحل مبارزه کرده و شهید دادند و امروز انتظار بهترین خدمات را از یک دولت اسلامی دارند.
,وی در ادامه با اشاره به عملکرد اداره دامپزشکی شهرستان تصریح کرد: پایش و مراقبت بیماری آنفلوآنزای فوق حادپرندگان در سطح روستاها و واحدهای صنعتی، انجام عملیات واکسیناسیون دولتی (آبله، بروسلوز، طاعون نشخوارکنندگان کوچک، شاربن، هاری،لمپی اسکین) در دامهای سبک و سنگین از برنامه های اجرا شده در شهرستان می باشد.
,رئیس دامپزشکی شهرستان با تاکید بر لزوم نظارت بر قسمتهای مختلف مرتبط با دام عنوان داشت: نظارت بر مراکز درمانی، مایه کوبی و داروخانه های دامپزشکی، نظارت بر مراکز عرضه فرآورده خام دامی، نظارت بهداشتی بر رستوران، کبابی، جگرکی و فست فود، نظارت بهداشتی بر تولید کارخانه های خوراک دام و طیور، نظارت بر طرحهای تولیدی و نظارت بهداشتی بر ذبح دام در کشتارگاه دام شهرستان از اقدامات نظارتی این اداره می باشد.
,کریمی در پایان افزود: صدور مجوزهای حمل بهداشتی قرنطینه ای و آموزش چهره به چهره دامداران جهت بالابردن سطح آگاهی آنها از دیگر برنامه های اجرا شده در شهرستان است.
,,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه