گزارش تصویری؛
برداشت گل نرگس در گچساران
برداشت گل نرگس در مزارع دهستان بی بی حکیمه(س) گچساران آغاز شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس برداشت گل نرگس معمولا از اواسط دیماه آغاز و تا اواخر بهمنماه ادامه دارد،در ادامه تصاویری برای مشاهده مخاطبان به نمایش گذاشته شده است.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

,

,

,

,

,

, ,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه