اوجاقی رئیس هیئت ووشو تهران شد

اوجاقی رئیس هیئت ووشو تهران شد
امیر اوجاقی به عنوان رئیس جدید هیئت ووشو استان تهران انتخاب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مجمع انتخاباتی هیئت ووشو استان تهران امروز (یکشنبه) با ریاست امیر صدیقی رئیس فدراسیون و با حضور نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در محل این اداره کل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در پایان رای‌گیری از اعضای مجمع، امیر اوجاقی با کسب 16 رأی از 16 رأی مأخوذه، برای چهار سال آینده مسئولیت ریاست هیئت ووشو استان تهران را بر عهده گرفت. رسول احمدی و علیرضا بهرمن دیگر نامزدهای این انتخابات بودند که بهرمن به نفع اوجاقی انصراف داد و احمدی هم در مجمع حضور نیافت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه