اخبار داغ

جانشین ناجا:

مردم نظم و ‌امنیت را در مکتب حاج‌قاسم جستجو می‌کنند

مردم نظم و ‌امنیت را در مکتب حاج‌قاسم جستجو می‌کنند
جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه راه شهید سلیمانی استمرار دارد، گفت: امروز مردم نظم و ‌امنیت را در مکتب حاج‌قاسم جستجو می‌کنند و امروز ما سردار سلیمانی را به عنوان مرزبان می‌شناسیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار قاسم رضایی عصر امروز در حاشیه حضور در گلزار شهدای کرمان و مزار شهید سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حاج‌قاسم نه‌تنها یک مکتبی را برای همه جهان اسلام، بلکه جهان مستضعفین ایجاد کرده است و آن مکتب استکبارستیزی، مکتب حقوق انسان‌ها و شجاعت در مقابل همه بدخواهان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه نماد مکتب حاج قاسم شجاعت، رشادت و از خودگذشتگی و خدامحوری است، بیان داشت: آنچه که نیروی انتظامی از رفتار این رزمنده شجاع اسلام برگرفته، اخلاص و اطاعت محض از ولایت فقیه است.
,
 
,
جانشین فرمانده ناجا بیان کرد: تاکید این مرد بزرگ این بود که هنر این نیست که بگوییم ‌ما پشت سر ولی فقیه هستیم بلکه تکلیف این است که مثل پروانه دور ولی فقیه چرخید و فدای رهبر شد و الگوی این مکتب همین است و نیروی انتظامی این افتخار را دارد این مسیر را طی کند.
,
 
,
رضایی با بیان اینکه راه شهید سلیمانی استمرار دارد، گفت: امروز مردم نظم و ‌امنیت را در مکتب حاج‌قاسم جستجو می‌کنند، امروز ما سردار سلیمانی را به عنوان مرزبان می‌شناسیم.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه امروز اخراج بخشی از استکبار در منطقه مدیون مدیریت میدانی این مرد بزرگ ‌است، ادامه داد: افتخار ما امروز این است که بگوییم استکبار از منطقه اخراج شده است.
,
 
,
جانشین فرمانده ناجا افزود: استان کرمان بزرگترین استان کشور است و فرماندهی انتظامی استان در رده‌های مختلف این استان در زمینه مبارزه با مواد مخدر، امنیت اجتماعی، جمع‌آوری سلاح غیرمجاز و ترددهای غیرمجاز اتباع بیگانه کارهای خوبی انجام داده است.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه