لیگ برتر بسکتبال بانوان| تغییر برنامه بازی‌های مرحله دوم پلی‌آف

لیگ برتر بسکتبال بانوان| تغییر برنامه بازی‌های مرحله دوم پلی‌آف
ساعت بازی‌های مرحله دوم پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال بانوان تغییر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، ساعت دیدارهای روز پنجشنبه ۲۳ بهمن ماه لیگ برتر بسکتبال زنان طبق اعلام کمیته مسابقات تغییر کرد.

بر این اساس برنامه رقابت‌های پلی آف لیگ برتر بانوان به این شرح است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,

پنجشنبه ۲۳ بهمن ماه
ساعت ۱۱: نارسینا – سپهرداد
ساعت ۱۴: پالایش نفت آبادان – نامی نو
ساعت ۱۷: شورای شهر و شهرداری قزوین – بهمن


دیدار دو تیم مهرام و بانوان شهر گرگان که قرار بود در روز پنجشنبه 23 بهمن ماه برگزار شود، به دلیل انصراف تیم گرگان از این رقابت، برگزار نخواهد شد.

, پنجشنبه ۲۳ بهمن ماه
ساعت ۱۱: نارسینا – سپهرداد
ساعت ۱۴: پالایش نفت آبادان – نامی نو
ساعت ۱۷: شورای شهر و شهرداری قزوین – بهمن
,
,
,
,
,
,

این مسابقات در مجتمع فرهنگی ورزشی آفتاب، سالن انرژی اتمی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

 

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه