رئیس اداره اوقاف و امور خیّریه شهرستان سنقروکلیایی خبر داد؛
برپایی غرفههای فرهنگی به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن در حرم مطهر امامزاده احمد(ع) سنقر
میثم همتی گفت: به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اداره اوقاف و امور خیّریه شهرستان سنقروکلیایی با برپایی غرفههای فرهنگی و هنری در شبستان حرم مطهر امامزاده احمد علیه السلام میزبان زائران و همشهریان گرانقدر خواهد بود.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میثم همتی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اداره اوقاف و امور خیّریه شهرستان سنقروکلیایی با برپایی غرفه های فرهنگی و هنری در شبستان حرم مطهر امامزاده احمد علیه السلام میزبان زائران و همشهریان گرانقدر خواهد بود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنقروکلیایی بیان داشت: غرفههای طراحی شده شامل ، غرفه نقاشی، غرفه عکاسی، غرفه قرآن بخوانیم جایزه بگیرید، غرفه سلامت، غرفه پاسخگویی مسائل شرعی ، غرفه مشاوره، پخش فیلم، برگزاری مسابقه دارت و... میزبان خانواده های گرامی شهروندان می باشد.
همتی در پایان خاطر نشان کرد: از عموم مردم شهرستان دعوت میشود جهت استفاده از غرفه ها و ارائه خدمات رایگان از ساعت ۹ صبح فردا ۲۲ بهمن به مدت ۳ روز به شبستان حرم مطهر امامزاده احمد علیه السلام شهرستان سنقروکلیایی مراجعه نمایید.
,
,
,
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه