سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد؛

۲۵ شهر از شنبه نارنجی می شوند

۲۵ شهر از شنبه نارنجی می شوند
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد ۵ شهر از شنبه نارنجی می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، در مورد تغییر وضعیت رنگ بندی شهرهای کرونایی کشور توضیحاتی ارائه داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: ۲۵ شهر کرونایی کشور از روز شنبه ۲۵ بهمن ۹۹ در وضعیت نارنجی قرار می‌گیرند.

,

وی افزود: همچنین، رنگ ۲۰۱ شهر کرونایی از شنبه زرد و ۲۱۷ شهر هم آبی خواهند شد.

,

رئیسی تاکید کرد: هرگونه عادی انگاری در مقابله با کرونا موجب افزایش موارد ابتلاء خواهد شد.

,

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد: مردم در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی باید حساسیت زیادی داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه