سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد؛
۲۵ شهر از شنبه نارنجی می شوند
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد ۵ شهر از شنبه نارنجی می شوند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، در مورد تغییر وضعیت رنگ بندی شهرهای کرونایی کشور توضیحاتی ارائه داد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: ۲۵ شهر کرونایی کشور از روز شنبه ۲۵ بهمن ۹۹ در وضعیت نارنجی قرار میگیرند.
,وی افزود: همچنین، رنگ ۲۰۱ شهر کرونایی از شنبه زرد و ۲۱۷ شهر هم آبی خواهند شد.
,رئیسی تاکید کرد: هرگونه عادی انگاری در مقابله با کرونا موجب افزایش موارد ابتلاء خواهد شد.
,سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد: مردم در رعایت شیوه نامههای بهداشتی باید حساسیت زیادی داشته باشند.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه