نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس:

گفتمان هیئت دولت با عملکردشان تفاوت بسیار زیادی دارد/ رفتار عده‌ای علیه رئیس‌جمهور مورد تأیید نیست

گفتمان هیئت دولت با عملکردشان تفاوت بسیار زیادی دارد/ رفتار عده‌ای علیه رئیس‌جمهور مورد تأیید نیست
آصفری با اشاره به اینکه رفتار عده‌ای معدود که علیه رئیس‌جمهور شعار سر دادند و در روز جشن انقلاب، رفتار ناپسند و قابل‌قبول نیست و این‌گونه رفتارها مورد تأیید نیست گفت: آن چیزی که موجب ناراحتی و دل آزردگی مردم شده برخی از رفتارها و صحبت‌های اعضای هیئت دولت و خصوصاً شخص رئیس‌جمهور است که بعضاً سخنانی بیان می‌شود که گفتمان ایشان با عملکردشان تفاوت بسیار زیادی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به ماجرای اتفاق ناپسند و غیرقابل‌دفاع شعار عده‌ای معدود علیه رئیس‌جمهور در یک شهرستان گفت: در طول چهل‌ودو سال انقلاب اسلامی خدمات بسیار گسترده‌ای در ابعاد مختلف به مردم ارائه‌شده و کسی نمی‌تواند اقدامات بزرگ و کارهای اساسی انقلاب را زیر سؤال ببرد و تفاوت این چهل‌ودو سال با قبل از انقلاب را احساس نکند چراکه تفاوت بسیار زیادی ازنظر خدماتی و جایگاهی وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی با اشاره به سو مدیریت غیرقابل توجیه دولت در زمینه معیشت مردم بیان کرد: آنچیزی که موجب ناراحتی و دل آزردگی مردم شده برخی از رفتارها و صحبت های اعضای هیئت دولت و خصوصا شخص آقای رئیس جمهور است که بعضاً سخنانی بیان می‌شود که گفتمان ایشان با عملکردشان تفاوت بسیار زیادی دارد.

آصفری افزود: امروز دولت سخن از اشتغال می‌زند اما متأسفانه مردم این مسئله را در کف خیابان احساس نمی‌کنند و یا آمار کاهش قابل‌توجه بیکاری را می‌دهند اما در بین مردم این مسئله دیده نمی‌شود.

وی گفت: آقای رئیس‌جمهور می‌گوید که من از پشت شیشه ماشین می‌بینم که مردم شاداب و خوشحال هستند اما در واقعیت این‌گونه نیست چراکه مردم امروز نسبت به رفتار و عملکرد دولت ناراحت هستند و انتقاد دارند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس اظهار کرد: مثال دیگر در خصوص سیاست خارجه است که به نگاه مقام معظم رهبری توجه ای نشد و علیرغم اینکه ایشان تأکید کردند در مسئله برجام اقدام متناظر انجام دهید و من خوش‌بین نیستم  و اعتمادی به‌طرف خارجی نداریم اما متأسفانه دولت به این توصیه‌ها گوش نکردند.

وی اضافه کرد: همچنین وقتی آقای رئیس‌جمهور می‌گوید که در دولت ایشان هم چرخ سانتریفیوژها چرخید و هم چرخ اقتصاد اما در عمل اینگونه نیست و کاملا خلاف است و وقتی مردم این دوگانگی ها را می بینند و گفتار را مطابق عمل نمی بینند گلایه مند هستند و نسبت به این رفتار اعتراض دارند و لذا یک روزی این اعتراض خود را بروز می دهند.

آصفری تأکید کرد: رفتار عده ای معدود که علیه رئیس جمهور شعار سر دادند و در روز جشن انقلاب، رفتار ناپسند و قابل قبول نیست و اینگونه رفتارها مورد تأیید نیست چراکه روز ۲۲ بهمن ماه به عنوان یوم الله عظیم ملت ایران روز انسجام و وحدت همه جانبه است و اینگونه رفتارها جایگاهی ندارد.

وی با اشاره به رفتارهای دوگانه و متناقض دولت بیان کرد: اما دولتمردان امروز نباید رفتاری از خود بروز دهند که احساسات مردم خدشه دار شود و نباید دولت پا روی اعصاب مردم بگذارد و با روح و روان مردم بازی کند تا شاهد رفتاری از این دست باشیم.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس افزود: ممکن است برخی از این افرادی که شعارهایی سر دادند از دلسوزان به نظام اسلامی باشند و ضد انقلاب نبودند و اینها خود مردم هستند و به نوعی اعتراض خود را نسبت به عملکرد دولت بیان کردند که البته به این نحو قابل دفاع نیست.

وی گفت: این مردم معترض در روز ۲۲ بهمن با شعارهای خود اعلام کردند که اگر مردم در روز ۲۲ بهمن حضور پیدا می کنند به دلیل رفتار و عملکرد دولت نیست بلکه برای دفاع از نظام اسلامی ، ولایت فقیه و تجدید میثاق با امام و شهدا است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس خاطر نشان کرد: باید توجه داشته باشیم انقلاب اسلامی یک انقلاب کاملا مردمی است و مردم باید حرف خودشان را بیان کنند و متأسفانه امروز حجم فشارهای اقتصادی بر مردم زیاد شده و لذا دولت علاوه بر اینکه باید مطالبات مردم را به خوبی پاسخ دهد و در راستای رفع مشکلات تصمیمات عاجلی بگیرد باید انتقاد پذیر باشد چراکه اکثر افرادی که آنروز شعار می دادند جوان بودند و عمدتا بیکار بودند و دولت باید برای آنها تدبیری جدی صورت پذیرد.

انتهای پیام/

,

وی با اشاره به سو مدیریت غیرقابل توجیه دولت در زمینه معیشت مردم بیان کرد: آنچیزی که موجب ناراحتی و دل آزردگی مردم شده برخی از رفتارها و صحبت های اعضای هیئت دولت و خصوصا شخص آقای رئیس جمهور است که بعضاً سخنانی بیان می‌شود که گفتمان ایشان با عملکردشان تفاوت بسیار زیادی دارد.

,

آصفری افزود: امروز دولت سخن از اشتغال می‌زند اما متأسفانه مردم این مسئله را در کف خیابان احساس نمی‌کنند و یا آمار کاهش قابل‌توجه بیکاری را می‌دهند اما در بین مردم این مسئله دیده نمی‌شود.

,

وی گفت: آقای رئیس‌جمهور می‌گوید که من از پشت شیشه ماشین می‌بینم که مردم شاداب و خوشحال هستند اما در واقعیت این‌گونه نیست چراکه مردم امروز نسبت به رفتار و عملکرد دولت ناراحت هستند و انتقاد دارند.

,

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس اظهار کرد: مثال دیگر در خصوص سیاست خارجه است که به نگاه مقام معظم رهبری توجه ای نشد و علیرغم اینکه ایشان تأکید کردند در مسئله برجام اقدام متناظر انجام دهید و من خوش‌بین نیستم  و اعتمادی به‌طرف خارجی نداریم اما متأسفانه دولت به این توصیه‌ها گوش نکردند.

,

وی اضافه کرد: همچنین وقتی آقای رئیس‌جمهور می‌گوید که در دولت ایشان هم چرخ سانتریفیوژها چرخید و هم چرخ اقتصاد اما در عمل اینگونه نیست و کاملا خلاف است و وقتی مردم این دوگانگی ها را می بینند و گفتار را مطابق عمل نمی بینند گلایه مند هستند و نسبت به این رفتار اعتراض دارند و لذا یک روزی این اعتراض خود را بروز می دهند.

,

آصفری تأکید کرد: رفتار عده ای معدود که علیه رئیس جمهور شعار سر دادند و در روز جشن انقلاب، رفتار ناپسند و قابل قبول نیست و اینگونه رفتارها مورد تأیید نیست چراکه روز ۲۲ بهمن ماه به عنوان یوم الله عظیم ملت ایران روز انسجام و وحدت همه جانبه است و اینگونه رفتارها جایگاهی ندارد.

,

وی با اشاره به رفتارهای دوگانه و متناقض دولت بیان کرد: اما دولتمردان امروز نباید رفتاری از خود بروز دهند که احساسات مردم خدشه دار شود و نباید دولت پا روی اعصاب مردم بگذارد و با روح و روان مردم بازی کند تا شاهد رفتاری از این دست باشیم.

,

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس افزود: ممکن است برخی از این افرادی که شعارهایی سر دادند از دلسوزان به نظام اسلامی باشند و ضد انقلاب نبودند و اینها خود مردم هستند و به نوعی اعتراض خود را نسبت به عملکرد دولت بیان کردند که البته به این نحو قابل دفاع نیست.

,

وی گفت: این مردم معترض در روز ۲۲ بهمن با شعارهای خود اعلام کردند که اگر مردم در روز ۲۲ بهمن حضور پیدا می کنند به دلیل رفتار و عملکرد دولت نیست بلکه برای دفاع از نظام اسلامی ، ولایت فقیه و تجدید میثاق با امام و شهدا است.

,

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس خاطر نشان کرد: باید توجه داشته باشیم انقلاب اسلامی یک انقلاب کاملا مردمی است و مردم باید حرف خودشان را بیان کنند و متأسفانه امروز حجم فشارهای اقتصادی بر مردم زیاد شده و لذا دولت علاوه بر اینکه باید مطالبات مردم را به خوبی پاسخ دهد و در راستای رفع مشکلات تصمیمات عاجلی بگیرد باید انتقاد پذیر باشد چراکه اکثر افرادی که آنروز شعار می دادند جوان بودند و عمدتا بیکار بودند و دولت باید برای آنها تدبیری جدی صورت پذیرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه