عکس/ شلوغی مرکز شهر اراک زیر سایه کرونا
طی هفتههای اخیر، مجددا به دلیل کاهش سطح حساسیت مردم نسبت به رعایت پروتکلهای بهداشتی، شیب ابتلا به کرونا در اراک و استان مرکزی صعودی شده است و کادر پزشکی هشدار وقوع پیک چهارم در اسفند ماه را میدهند.[



,
,
]
ارسال دیدگاه