بستری مجدد مدیرعامل باشگاه استقلال در بیمارستان

بستری مجدد مدیرعامل باشگاه استقلال در بیمارستان
احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال برای دومین بار طی ۲۴ سال گذشته به بیمارستان مراجعه کرد و این بار بستری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال که شب گذشته دچار حمله قبلی شده و با رضایت خود از بیمارستان مرخص شده بود، امروز مجدداً در منزل دچار مشکل شد و بار دیگر به بیمارستان مراجعه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پزشکان نیز به مددی اعلام کردند که به دلیل شرایط حادی که برای او وجود دارد، باید در بیمارستان بستری شود. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه