ترخیص مدیرعامل باشگاه استقلال از بیمارستان

ترخیص مدیرعامل باشگاه استقلال از بیمارستان
احمد مددی به‌شرط استراحت مطلق از بیمارستان مرخص شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، دقایقی پیش احمد مددی مدیرعامل استقلال پس از انجام برخی آزمایشات تخصصی از بیمارستان مرخص شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
پزشکان با توجه به شرایط احمد مددی، از او خواسته‌اند حداقل یک هفته در منزل استراحت مطلق کند.
,
 
,
احمد مددی در همین رابطه گفت: از همه کسانی که به صورت حضوری به عیادت من آمدند و یا با تماس تلفنی و پیامک و در فضای مجازی جویای احوال من بودند، تشکر می‌کنم و برای همگان آرزوی خیر، برکت و سلامتی دارم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه