اخبار داغ

شهروندانی یاسوجی مطرح کردند؛

خیز مجدد قیمت مرغ در بازار یاسوج

خیز مجدد قیمت مرغ در بازار یاسوج
شهروندان یاسوجی از افزایش قیمت مرغ و نبود نظارت بر بازار توسط صنعت و معدن گلایه داشته و عنوان کردند: بسیاری از مردم برای خرید مرغ به دلیل نامناسب‌بودن وضعیت اقتصادی کشور دچار مشکل هستند، از طرفی مسئولان تدبیر کافی برای نظارت‌ها در بازار را ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح زاگرس؛ مرغ یکی از اقلام پر مصرف شهروندان در نقاط مختلف کشور است، در شرایط حاضر قیمت این محصول روند صعودی پیدا کرده به گونه ای که قشر کم درآمد جامعه توان چندانی برای خرید این محصول ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در همین راستا گزارشی از شهروندان یاسوجی در خصوص مرغ و قیمت آن تهیه شده است که در زیر آمده است:

, در همین راستا گزارشی از شهروندان یاسوجی در خصوص مرغ و قیمت آن تهیه شده است که در زیر آمده است:, در همین راستا گزارشی از شهروندان یاسوجی در خصوص مرغ و قیمت آن تهیه شده است که در زیر آمده است:,

حسینی ساکن شهر یاسوج، با ابراز نارضایتی از افزایش قیمت مرغ، گفت: مسئولان در خصوص قیمت مرغ رسیدگی ندارند، و قیمت این محصول به صورت روزانه افزایش پیدا می کند.

,

این شهروند به نبود مدیریت در بازار توسط مسئولان ذی ربط اشاره کرد و افزود: صنعت و معدن وضعیت قیمت مرغ را در بازار بررسی کنند، در این راستا بنده به دلیل افزایش قیمت ها فقط 1 الی 2 مرتبه توان خرید مرغ دارم.

,

, ,

صفوی دیگر شهروند یاسوجی به قیمت 27 هزار تومانی مرغ و ناتوانی  در خرید آن اشاره کرد و گفت:  شغل بنده تاکسی دار و مسافر جا به جا می کنم، در برخی روزها درآمد و تلاش بنده از صبح تا عصر  70 هزار تومان است از طرفی تعداد اعضای خانواده ما 7 نفر بوده که اگر قصد خرید دو عدد مرغ برای خانواده داشته باشم با قیمت فعلی دچار مشکل می شوم.

,

وی در ادامه به ضعف و نبود مدیریت و نظارت توسط صنعت و معدن و نارضایتی مردم اشاره کرد و افزود: مسئولان برای دریافت شکایات به سامانه های گزارشات مردمی اشاره می کنند اما وقتی جهت اعلام گزارش از طریق سامانه های دریافت شکایات اقدام می شود، کسی جوابگو نیست.

,

, ,

 از دیگر شهروندان به ناتوانی خرید مرغ در یک ماه گذشته اشاره  و بیان کرد: مرغ در شرایط حاضر جایگزین گوشت گرم شده است و مردم توانایی خرید این محصول را هم ندارند علت این موضوع ناتوانی مسئولان کشور در مدیریت این موضوع است، از طرفی صنعت و معدن نظارتی ندارد و به نظر می رسد هر شخص طبق سلیقه خود در بازار حضور دارد.

,

وی به تاخیر در ترخیص اقلام و مواد اولیه در گمرگات کشور و نبود مواد اولیه  در بازار کشور اشاره داشت و تاکید کرد: بنده  از مسئولان دلسوز و ارگان هایی نظیر سپاه پاسداران جهت ورود به بازار و نظارت بر گمرکات کشور برای جلوگیری از دپو اقلام در گمرک ها ، تقاضا دارم ورود کنند، زیرا دپو و تاخیر در ترخیص اقلام و مواد اولیه سبب افزایش قیمت ها در بازار در اثر کمبود آن محصول می شود.

,

, ,

شهروندی دیگری هم درادامه گفت: حدود 80 درصد مردم برای خرید مرغ به دلیل نامناسب بودن وضعیت اقتصادی کشور دچار مشکل هستند، از طرفی مسئولان تدبیر کافی برای نظارت ها در بازار ندارند و اگر نظارتی باشد به گونه ای نیست که بر ثبات قیمت ها اثر گذار باشد زیرا قیمت ها به صورت روزانه و نجومی در حال افزایش است، اما انتظار داریم مسئولان پیگری و از مردم حمایت کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه