اخبار داغ

رئیس شورای شهر نیشابور خبر داد؛

حل مشکل بلوار سردار سلیمانی در نیشابور با ساخت دیواره

حل مشکل بلوار سردار سلیمانی در نیشابور با ساخت دیواره
زرندی گفت: با ساخت دیواره، مشکل بلوار سردار سلیمانی که در بستر رودخانه فصلی بود، حل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن زرندی، رئیس شورای شهر نیشابور در گفت‌وگو با صبح توس در رابطه با مشکلات به وجود آمده بر سر راه بلوار سردار سلیمانی در شهر نیشابور که قسمتی آن در بستر رودخانه فصلی قرار داشت و با مخالفت اداره راه و شهرسازی و طرح تفصیلی نیشابور قرارگرفته بود، گفت: بلوار سردار سلیمانی در طرح جامع شهر در قبل بوده است و این بلوار موازی کال بود ولی در شورای عالی شهرسازی استان و کشور این معبر را به‌عنوان خیابان مشخص و تأیید کرده بودند.

وی با اشاره به حاشیه‌ساز شدن این خیابان خاطرنشان کرد: زمان اجرای خیابان متوجه شدند که تداخلی خیابان با بستر کال دارد.

رئیس شورای شهر نیشابور اظهار داشت: این تداخل حدود ۱۵۰ متر تا ۲۰۰ متر است و در منطقه ابتدای بلوار سردار شهید سلیمانی قرار دارد.

زرندی با اشاره به راه‌حل‌های مطرح‌شده افزود: مسئولین اما راحت‌ترین راه را انتخاب می‌کنند و معمولاً روی حذف کردن که راحت‌ترین راه‌حل هست به‌سرعت به نتیجه می‌رسند.

وی افزود: ما بر روی این موضوع مقاومت کردیم و در سفر استاندار به شهرستان نیشابور موضوع مطرح و موکول به جلسه کمیسیون ماده پنج شد.

رئیس شورای اسلامی شهر نیشابور ادامه داد: در کمیته فنی کمیسون که ساختارها را تعریف می‌کند هفته گذشته با حضور مسئولین شهرستان به این نتیجه رسیدیم که وضع موجود که از قبل نیز عملکرد دارد، حفظ شود.

زرندی بیان داشت: دو دهانه‌ای که از قدیم رفت‌وآمد می‌شد باقی خواهد ماند و تصویب شد شهرداری دیواره ساحلی حدود کمربندی تا محور شمال ایجاد نماید تا در صورت بروز سیلاب، دچار مشکل نشویم.

وی ادامه داد: با این شرایط عرض این خیابان در مقطعی به ۲۵ تا ۳۰ متر خواهد رسید و برای حل این مشکل در کمیسیون ترافیک شهر ایجاد میدان در آن محل تصویب‌شده است و قرار است مقداری از بار ورودی نیز بر روی کنارگذر اتوبان ریخته شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه