اخبار داغ

معاون کمیته امداد خلیل‌آباد خبر داد؛

پرداخت ۲۰۰ میلیارد تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد در خلیل‌آباد

پرداخت ۲۰۰ میلیارد تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد در خلیل‌آباد
عبداللهی گفت: کمیته امداد به‌عنوان معین اقتصادی شهرستان خلیل‌آباد طی دو سال گذشته ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان در این شهرستان پرداخت کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رمضان علی عبداللهی، معاون کمیته امداد خلیل‌آباد، در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: کمیته امداد به‌عنوان معین اقتصادی در شهرستان خلیل‌آباد خدمت‌رسانی می‌کند و طی دو سال گذشته بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به متقاضیان در شهرستان پرداخت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه خلیل‌آباد در سال جاری به‌عنوان پایلوت خدمت‌رسانی به مددجویان توسط مراکز نیکوکاری انتخاب شده و از ابتدای سال جاری تمام فعالیت‌های مربوط به مددجویان در مراکز نیکوکاری انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: تا به امروز ۲۱ مرکز نیکوکاری در شهرستان خلیل‌آباد راه‌اندازی شده است.

,

معاون کمیته امداد خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه تعداد افراد تحت پوشش و میزان خدمت‌رسانی هر مرکز مشخص شده است، تصریح کرد: خدمات معیشتی، تسهیلات اشتغال و...، بازدید و بررسی و تحقیق جذب افراد جدید و... از ابتدای سال جاری در مراکز نیکوکاری سطح شهرستان انجام می‌شود.

,

وی اذعان کرد: اگر این طرح در شهرستان خلیل‌آباد با موفقیت همراه باشد، کلیه خدمات این نهاد در مرکز، به مراکز نیکوکاری سپرده خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه