بازیکن تراکتور:

مقابل پاختاکور برای کسب 3 امتیاز به میدان می‌رویم

مقابل پاختاکور برای کسب 3 امتیاز به میدان می‌رویم
بازیکن تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: مقابل پاختاکور با تمرکز بالا برای کسب 3 امتیاز به میدان می‌رویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان بابایی  در نشست خبری پیش از مسابقه با پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: در گروه سختی قرار داریم و هر چهار تیم در یک سطح بازی می‌کنند. بخاطر فشردگی مسابقات همه بازیکنان باید با تمرکز بالا بازی‌ها را پشت سر بگذارند. شناخت خوبی از حریف داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: در بازی رفت پاختاکور نشان داد که تیمی بسیار خوبی است. حتی نشان دادند بعد از اینکه عقب افتادند جبران کردند. با تمام تمرکز به میدان می‌رویم که یک بازی خیلی خوب با گرفتن سه امتیاز برای ما همراه باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه