فرماندار اسلام آبادغرب:
اسلام آبادغرب نارنجی شد/ تقدیر از همکاری مردم و اصناف در رعایت پروتکلهای بهداشتی
جهانبخش حیدری با تقدیر از همراهی مردم و اصناف اسلام آبادغرب درمقابله با بیماری کرونا گفت: حفظ وضعیت های بهتر در گرو رفتار آحاد جامعه در رعایت دستورالعمل هاست.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جهانبخش حیدری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز با اعلام وضعیت نارنجی در اسلام آبادغرب اظهار داشت: لزوم آگاهی بخشی و اطلاعرسانی به مردم در خصوص عمل به روشهای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا را مهم دانست.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,فرماندار اسلام آبادغرب گفت: اطلاعرسانی لازم با هدف آموزش به گروههای مختلف جامعه در زمینۀ پیشگیری از این بیماری و رعایت نکات بهداشتی، از اهمیت ویژهای برخوردار است و باید در دستور کار همه دستگاههای اجرایی شهرستان قرار گیرد.
,وی با تأکید بر ضرورت توجیه مردم درباره کاهش تجمعات افزود: مردم فهیم شهرستان باید در نظر داشته باشند که کاهش تجمعات و ترجیحاً ماندن در منزل، نقش مهمی در مدیریت و کنترل بیماری کرونا دارد و همین همراهی و همکاری باعث شد که وضعیت کرونا در شهرستان به نارنجی تبدیل شود و امیدواریم با رعایت حداکثری مردم این تغییر وضعیت ها به سمت شرایط مطلوبتر ادامه داشته باشد تا با کنترل کامل بیماری زندگی کاملا به وضعیت عادی خود برگردد.
,حیدری عنوان کرد: حفظ وضعیت های بهتر در گرو رفتار آحاد جامعه در رعایت دستورالعمل هاست و بی توجهی و یا بی مسئولیتی در وضعیت های شکننده اوضاع را وخیم تر خواهد کرد.
,فرماندار اسلام آبادغرب با تأکید بر همکاری تمامی اصناف گفت: تمام اصناف باید در راستای مقابله با این بیماری و جلوگیری از شیوع آن نسبت به رعایت پروتکل ها تا پایان این بیماری اقدام کنند و دستگاههای نظارتی مکلف به نظارت و بازرسی هستند و از اینکه سلامتی مردم را در اولویت قرار داده اند تشکر می نمایم.
,وی همچنین با تقدیر و تشکر از همراهی مردم شهرستان در مقابله با بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا، عنوان داشت: تاکید همیشگی بر انجام بایدها و نبایدهای بهداشتی، اسباب مصونیت و حفظ سلامتی آنان را در پی خواهد داشت و پاسداشت سلامتی بعنوان یک نعمت الهی میتواند امید به آینده و نشاط در زندگی در جامعه را فراهم سازد.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه