رئیس پلیس راه آمل:
محور هراز بازگشایی شد
علی اکبر منتظری گفت: محور هراز که به دلیل ریزش کوه در منطقه شنگلده مسدود شده بود بازگشایی شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر منتظری در گفتگو با خبرنگار بلاغ گفت: صبح امروز محور هراز که به دلیل ریزش کوه در منطقه شنگلده مسدود شده بود بازگشایی شد.
وی با بیان بسته بودن این محور در چهار روز گذشته عنوان کرد: ریزش کوه در طول این چهار روز، حجم بالای گل و لای و عوامل محیطی جاده هراز را مسدود کرده بود.
رضا محمودی رئیس اداره راه لاریجان نیز در ادامه گفت: محورهراز به دلیل ریزش کوه حدود 50 متر در منطقه شنگلده مسدود شده بود، اما تردد با محدودیت برقرار بود و این باعث کند شدن کار شد.
وی تصریح کرد: عوامل راهداری تلاش شبانه روزی برای بازگشایی کامل این مسیر داشتند که امروز به طور کامل بازگشایی شد.
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
]
ارسال دیدگاه