اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف یزد:

کرونا عاملی برای سود بیشتر بانک ها شده است

کرونا عاملی برای سود بیشتر بانک ها شده است
رئیس اتاق اصناف استان یزد گفت: اصناف وبازاریان یزدی با ۹۴درصد رعایت پروتکل ها و محدودیت های کرونایی رتبه اول را در این رابطه در سطح کشور به خود اختصاص داده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا حسنی در گفتگو با یزدرسا،با بیان اینکه اصناف وبازاریان با رعایت پروتکل ها و محدودیت های کرونایی نقش بسیار ویژه ای در کنترل نسبی بیماری کرونا داشته اند اظهار داشت: طبق آمار کشوری، اصناف وبازاریان یزدی با ۹۴درصد رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های کرونایی رتبه اول را درسطح کشور به خود اختصاص داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی ادامه داد: در حال حاضر شرایط به نحوی شده است که هیچ نیازی به تذکر و پلمپ واحدهای صنفی در زمینه عدم اجرای پروتکل ها در سطح یزد احساس نمی شود زیرا که خود اصناف و مغازه داران تاکید فراوان بر اجرای این پروتکل ها ومحدودیت ها داشته و خود آنها بهترین بازرسان اتاق اصناف هستند.

,

حسنی در ادامه با اشاره به اینکه کرونا برای اصناف وبازاریان موجبات ضرر را فراهم آورده اما برای بانک ها عامل سود مضاعف بوده تصریح کرد: مغازه داران به علت ضررهایی که به دلیل رعایت پروتکل ها متحمل شده اند بعضا در پاس کردن چک های خود دچار مشکل بوده اند، اما بانک ها هیچ همکاری با اصناف نداشته و به ازای برگه کردن چک  مبلغی را دریافت و دوباره مبلغی برای رفع سوء دریافت کرده اند که باعث شده سود بانک ها افزایش یابد.

,

رئیس اتاق اصناف یزد با بیان اینکه از ابتدای همه گیری بیماری کرونا جلسات متعددی با مسئولین اداره مالیاتی، تامین اجتماعی، استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار کرده ایم تا بتوانیم حمایت های لازم از اصناف را به عمل آوریم ابراز داشت: پس از جلسات متعددی که برگزار کرده ایم اخیرا مسئولین قولهایی در زمینه مالیاتی وتامین اجتماعی داده اند که امیدواریم اجرا شود.

,

حسنی ادامه داد: برای اطلاع از ضرر و زیانی که اصناف وبازاریان در ایام کرونا متحمل شده اند نیاز به اطلاعات خاص و محرمانه ای نمی باشد زیرا که برای همه مردم دیگر اعیان و واضح است و شرایط  برخی از مغازه داران که خود روزگاری جز خیرین و نیکوکاران بزرگ بودند حال به نحوی شده است که خود نیازمند شده اند.

,

رئیس اتاق اصناف  یزد در پایان تصریح کرد: امیدوار هستیم که با رعایت حداکثری مردم و همکاری صنوف دلسوز کشور شاهد کاهش و قطع زنجیره ویروس کرونا باشیم اما مسئولین همراهی ها و همکاری های اصناف را در این ایام فراموش نکرده و حمایت های لازم را در ایام بعد کرونا از این اصناف به عمل آورند.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه